1.Η οικογένεια Μπίντσμαν
i. Λινόρ Μπίντσμαν – Η Λινόρ, κόρη του Στοουνσίφερ Μπιντσμαν ΙΙΙ, εργάζεται στον εκδοτικό οίκο Φ&Ρ ως τηλεφωνήτρια. Η πλοκή (όχι το μυθιστόρημα) αρχίζει όταν η Λινόρ μαθαίνει ότι η προγιαγιά της (επίσης Λινόρ) έχει εξαφανιστεί. Έχει έναν παπαγάλο με το όνομα Βλάντ ο Παλουκωτής, ο οποίος κατά ένα μαγικό τρόπο μαθαίνει να μιλάει και καταλήγει συμπαρουσιαστής σε τηλεοπτική εκπομπή ευαγγελιστών. Η Λινόρ πιστεύει ότι η προγιαγιά έχει δώσει LSD στον παπαγάλο. Είναι απόφοιτος του κολεγίου Όμπερλιν.
ii. Προγιαγιά Λινόρ Μπίντσμαν – Μαθήτρια του Λούτβιχ Βιτγκενστάιν, έχει εξαφανιστεί από τον οίκο ευγηρίας που γηροκομούνταν μαζί με άλλα 25 άτομα (ασθενείς και κάποια μέλη του προσωπικού). Πάσχει από απόλυτη απουσία κάθε είδους εσωτερικού θερμομέτρου και εξαρτιέται απόλυτα από τη θερμοκρασία περιβάλλοντος. Το δωμάτιο της μόνιμα σε 37 βαθμούς Κελσίου. Αφήνει στη δισέγγονή της διάφορα (κρυπτικά) σημάδια/στοιχεία σχετικά με την εξαφάνιση. Σύζυγος του προπάτορα της οικογένειας Στοουνσίφερ Μπίντσμαν Ι.
iii. Στοουνσίφερ Μπίντσμαν ΙΙ – Γιος του Στοουνσίφερ Μπίντσμαν Ι και της προγιαγιάς Λινόρ. Η μητέρα του τον εγκατέλειψε όταν ήταν παιδί. Δεν εμφανίζεται στο μυθιστόρημα αλλά γίνεται μνεία σ’ αυτόν ορισμένες φορές. Υπεύθυνος για το σχεδιασμό του Ίστ Κόρινθ, μιας πόλης στο σχήμα της μορφής της λατρεμένης του Τζέιν Μανσφιλντ . Σκοτώθηκε το 1975 σε ατύχημα κατά την ανάπτυξη ενός προϊόντος της εταιρίας παιδικών τροφών Στοουνσίφεκο. Απόφοιτος του κολεγίου Αμχερστ.
iv. Κόνκαρναντάιν Μπίντσμαν – Η γιαγιά τςη Λινόρ. Φιλοξενείται κι αυτή στον οίκο ευγηρίας του Σέικερ Χάιτς. Πάσχει από Alzheimer.
v. Στοουνσίφερ Μπίντσμαν ΙΙΙ – Πατέρας της Λινόρ, CEO της Στοουνσίφεκο και ιδιοκτήτης του οίκου ευγηρίας του Σέικερ Χάιτς..Απόφοιτος του κολεγίου Αμχερστ.
vi. Πατρίς ΛαΒάς – Μητέρα της Λινόρ, εγκλεισμένη σε θεραπευτήριο στο Wisconsin λόγω ψυχολογικής κατάρρευσης. Η Πατρίς αποκλείστηκε από τα παιδιά της με απόφαση του συζύγου της που έκρινε ότι δεν ήταν κατάλληλη για την ανατροφή τους. Αποκλεισμένη, υπό την επίβλεψη/καθοδήγηση του Μπλανσάρ Φόμγουισλ προπονείται στο μπριτζ. Η Πατρίς, έγκυος στο 4ο παιδί (πιθανότατα από τον Φόμγουισλ), ενώ προσπαθεί να δει τα παιδιά της γκρεμοτσακίζεται πέφτοντας από μια πέργκολα και κατά την πρόσκρουση στο έδαφος γεννάει τον Αντίχριστο.
vii. Στοουνσίφερ «ΛαΒάς» Μπίντσμαν (Αντίχριστος) – Το 4ο παιδί που γεννήθηκε κατά την πτώση της Πατρίς. Κατά την εκρηκτική γέννηση αποκολλάται το ένα πόδι του βρέφους. Ο Αντίχριστος ζει με μηχανικό πόδι (το Πόδι), είναι φοιτητής φιλοσοφίας στο Αμχερστ, ευφυής και αυτοκαταστροφικός, ψωνίζει χόρτο πληρώνοντας με ακαδημαϊκές συμβουλές.
viii. Τζον Μπίντσμαν – Αδερφός της Λινόρ. Πρώην ακαδημαϊκός, ζει στο Σικάγο. Ιδιαίτερα ευφυής με προβλήματα υγείας (σωματικά και διανοητικά) παραμένει κλεισμένος σε ένα δωμάτιο χωρίς να δέχεται επισκέπτες. Έχει την αυταπάτη ότι βρίσκεται σε ένα τηλεοπτικό κουίζ και αρνείται να μιλήσει αν δεν κινηματογραφηθεί. Αγνοείται κι αυτός.
2. Οικογένεια Σπάνιαρντ
i. Κλαρίς Σπάνιαρντ – Αδερφή της Λινόρ. Ιδιοκτήτρια πέντε σαλονιών μαυρίσματος. Απόφοιτος του Μάουντ Χόλιοκ, συμφοιτήτρια της Μίντι Μέταλμαν και της Σου Σο (βλ. παρακάτω). Στο σπίτι τους παίζουν ένα ιδιόμορφο οικογενειακό θέατρο.
ii. Άλβιν Σπάνιαρντ – Σύζυγος της Κλαρίς, αντιπρόεδρος του διαφημιστικού τμήματος της Στόουνσιφεκο.
iii. Στόουνσιφερ «Στόουνι» Σπάνιαρντ – γιος της Κλαρίς και του Άλβιν.
iv. Σπάτουλα Σπάνιαρντ - κόρη της Κλαρίς και του Άλβιν.
3. Εκδοτικος οίκος Φρίκουεντ & Βίγκορουςi. Κλαρίς Σπάνιαρντ – Αδερφή της Λινόρ. Ιδιοκτήτρια πέντε σαλονιών μαυρίσματος. Απόφοιτος του Μάουντ Χόλιοκ, συμφοιτήτρια της Μίντι Μέταλμαν και της Σου Σο (βλ. παρακάτω). Στο σπίτι τους παίζουν ένα ιδιόμορφο οικογενειακό θέατρο.
ii. Άλβιν Σπάνιαρντ – Σύζυγος της Κλαρίς, αντιπρόεδρος του διαφημιστικού τμήματος της Στόουνσιφεκο.
iii. Στόουνσιφερ «Στόουνι» Σπάνιαρντ – γιος της Κλαρίς και του Άλβιν.
iv. Σπάτουλα Σπάνιαρντ - κόρη της Κλαρίς και του Άλβιν.
i. Ρικ Βιγκορους – Συνιδιοκτήτης της Φρίκουεντ & Βίγκορους, εμμονικός με την Λινόρ. Ζηλιάρης και κτητικός. Εκδίδει την επιθεώρηση The Frequent Review, συγγραφέας της συλλογής διηγημάτων «Μόνροου Φιλντμπαϊντερ».
ii. Μονρόου Φρίκουεντ - Συνιδιοκτήτης της Φρίκουεντ & Βίγκορους.
iii. Βαλίντα Πίχεν – προϊσταμένη της Λινόρ στην Φ&Β, δεν την συμπαθεί καθόλου.
iv. Κάντι Μαντιμπλ – Συνάδελφος και συγκάτοικος της Λινόρ, είναι η πηγή των πρώτων λέξεων που εκστομίζει ο Βλαντ ο Παλουκωτής.
4. Αλλοι χαρακτήρες
i. Αντριου Σίλαντερ Λάνγκ (ή Γουάν Ντανγ Λάνγκ) – Γιος του ιδιοκτήτη της Επιχείρισης Σχεδιασμού Βιομηχανικής Ερήμου, σύζυγος της Μίντι Μέταλμαν, προσλαμβάνεται από τον Ρικ ως μεταφραστής. Φοιτήτης στο Αμχερστ, μέλος της Αδελφότητας ΩΨΧ. Ο Ρικ του ζητάει το λόγο του ότι δεν θα γίνει τίποτε με τη Λινόρ, ο Αντριου υπόσχεται, αλλά σχεδόν αμέσως ερωτεύεται τη Λινόρ.
ii.Μπιφ Ντίγκερενς – συμφοιτητής του Άντριου στο Αμχερστ.
iii. Μίντι Μέταλμαν - σύζυγος του Λανγκ, γνωρίζει τον Ρικ από παιδί (πατέρας της Μίντι είναι ο Ρελ Μεταλμαν, γείτονας παλιος και φίκος του Ρικ). Εμμονή του Ρικ κι αυτή.
iv.Νάνσυ Μάλιγκ - προσέχει τα παιδιά των Σπάνιαρντ, παλιά γκουβερνάντα της Λινόρ. Φημολογούμενη ερωμένη του Ρόμπερτ Γκέρμπερ σίγουρα ερωμένη του Στόουνσιφερ Μπίντσμαν ΙΙΙ.
v. Ζίγκουρντ Φόμσγουιλ – ρεσεψιονίστας στην Στόουνσιφεκο, γιος του Μπλανσάρ Φόμσγουιλ, πατέρα (πιθανόν) του Αντίχριστου.
vi. Νιλ Όμπστατ- Ερευνητής και χημικός της Στόουνσιφεκο. Συμμαθητής της Λινόρ, κολλημένος μαζί της από τότε.
ix. Πίτερ Αμποτ-τεχνικός υπάλληλος που προσπαθεί να διορθώσει το πρόβλημα με τις τηλεφωνικές γραμμές στο Μέγαρο Μπομπαρντίνι.
vii. Νόρμαν Μπομπαρντίνι – Ιδιοκτήτης της ομώνυμης της εταιρίας γενετικής τεχνολογίας και του Μεγάρου που στεγάζεται η Φ&Β. Υπερβολικά παχύς, η γυναίκα του τον άφησε για αυτό το λόγο, θέλει να γεμίσει το σύμπαν με τον Εαυτό του τρώγοντας και παχαίνοντας ως το άπειρο.
viii. Βλάντ ο Παλουκωτής – Ο παπαγάλος της Λινόρ. Αρχίζει να μιλάει, να λέει λέξεις άσχημες και για υτό η Λινόρ του μαθαίνει θρησκευτικές φράσεις. Τον ακούει η σπιτονοικοκυρά της Λινόρ και ο Βλάντ, ως (ως Ουγολίνος ο Μεγαλοπρεπής, πλέον) παρουσιάζει την εκπομπή των ευαγγελιστών μαζί με τον αιδεσιμότατο Χαρτ Λι Σάικς.
i. Αντριου Σίλαντερ Λάνγκ (ή Γουάν Ντανγ Λάνγκ) – Γιος του ιδιοκτήτη της Επιχείρισης Σχεδιασμού Βιομηχανικής Ερήμου, σύζυγος της Μίντι Μέταλμαν, προσλαμβάνεται από τον Ρικ ως μεταφραστής. Φοιτήτης στο Αμχερστ, μέλος της Αδελφότητας ΩΨΧ. Ο Ρικ του ζητάει το λόγο του ότι δεν θα γίνει τίποτε με τη Λινόρ, ο Αντριου υπόσχεται, αλλά σχεδόν αμέσως ερωτεύεται τη Λινόρ.
ii.Μπιφ Ντίγκερενς – συμφοιτητής του Άντριου στο Αμχερστ.
iii. Μίντι Μέταλμαν - σύζυγος του Λανγκ, γνωρίζει τον Ρικ από παιδί (πατέρας της Μίντι είναι ο Ρελ Μεταλμαν, γείτονας παλιος και φίκος του Ρικ). Εμμονή του Ρικ κι αυτή.
iv.Νάνσυ Μάλιγκ - προσέχει τα παιδιά των Σπάνιαρντ, παλιά γκουβερνάντα της Λινόρ. Φημολογούμενη ερωμένη του Ρόμπερτ Γκέρμπερ σίγουρα ερωμένη του Στόουνσιφερ Μπίντσμαν ΙΙΙ.
v. Ζίγκουρντ Φόμσγουιλ – ρεσεψιονίστας στην Στόουνσιφεκο, γιος του Μπλανσάρ Φόμσγουιλ, πατέρα (πιθανόν) του Αντίχριστου.
vi. Νιλ Όμπστατ- Ερευνητής και χημικός της Στόουνσιφεκο. Συμμαθητής της Λινόρ, κολλημένος μαζί της από τότε.
ix. Πίτερ Αμποτ-τεχνικός υπάλληλος που προσπαθεί να διορθώσει το πρόβλημα με τις τηλεφωνικές γραμμές στο Μέγαρο Μπομπαρντίνι.
vii. Νόρμαν Μπομπαρντίνι – Ιδιοκτήτης της ομώνυμης της εταιρίας γενετικής τεχνολογίας και του Μεγάρου που στεγάζεται η Φ&Β. Υπερβολικά παχύς, η γυναίκα του τον άφησε για αυτό το λόγο, θέλει να γεμίσει το σύμπαν με τον Εαυτό του τρώγοντας και παχαίνοντας ως το άπειρο.
viii. Βλάντ ο Παλουκωτής – Ο παπαγάλος της Λινόρ. Αρχίζει να μιλάει, να λέει λέξεις άσχημες και για υτό η Λινόρ του μαθαίνει θρησκευτικές φράσεις. Τον ακούει η σπιτονοικοκυρά της Λινόρ και ο Βλάντ, ως (ως Ουγολίνος ο Μεγαλοπρεπής, πλέον) παρουσιάζει την εκπομπή των ευαγγελιστών μαζί με τον αιδεσιμότατο Χαρτ Λι Σάικς.
Σύνοψη
1ο Μέρος
Κεφάλαια
1-1981
/α/ Το μυθιστόρημα αρχίζει στο φοιτητικό διαμέρισμα της Κλαρίς Μπίντσμαν. Η Κλαρίς μαζί με τις 2 συμφοιτήτριές της, την Μίντι και τη Σου Σο και ένα μικρότερο κορίτσι, τη Λινόρ, την 15χρονη αδερφή της Κλαρίς. Η Λινόρ, ευφυής μαθήτρια που ήδη ενδιαφέρεται για το κολέγιο που θα σπουδάσει και, διερευνώντας για τις καλύτερες προοπτικές, έχει επισκεφτεί την αδερφή της που φοιτά στο κολέγιο θηλέων Μάουντ Χόλιοκ. Τα κορίτσια πίνουν ένα τζόιντ και "βλακειολογούν" ακούγοντας Κατ Στίβενς, όταν η φάση τους διακόπτεται από την εισβολή στο διαμέρισμα 2 μεθυσμένων νεαρών (Άντι "Γουάνγκ-Ντανγκ" Λανγκ και Μπιφ Ντίκερενς) οι οποίοι ζητάν από τα κορίτσια να υπογραψουν στα οπίσθιά τους. Τελικά 2 από τα κορίτσια υπογράφουν - η Κλαρίς στέκεται και παρατηρεί τις δυο συγκατοικους της να υπογραφουν στα οπίσθια των αγοριών, ενώ η Λινόρ αηδιασμένη φεύγει τρέχοντας από το δωμάτιο.
Αφήγηση: γ πρόσωπο, σελ. 15-35
2-1990Αφήγηση: γ πρόσωπο, σελ. 15-35
Διάλογος ενός ζευγαριού. Αργότερα στο μυθ καταλαβαίνουνε ότι είναι ο Ρικ Βιγκορους και η Λινόρ. Ο άνδρας λέει μια ενδιαφέρουσα ιστορία για τον ματαιόδοξο 2ου βαθμού.
Διάλογος, σελ. 36-42
3-1990
/α/ Η Λινόρ στον οίκο ευγηρίας του Σέικερ Χάιτς όπου γηροκομείται η προγιαγια Λινόρ
γ πρόσωπο, σελ. 43-46
/β/ Μαθαίνει ότι η προγιαγιά έχει εξαφανιστείμ
β πρόσωπο, σελ. 46-47
/γ/ Απόσπασμα απο το ημερολόγιο του Ρικ: «συνδυασμός εμβρυικού ημερολογίου και σχεδιάσματος για τη συλλογή Φιλντμπαϊντερ»β πρόσωπο, σελ. 46-47
α πρόσωπο, σελ. 47-48
/δ/ Ο διευθντής του οίκου ευγηρίας, Ντέιβιντ Μπλέμκερ, πληροφορεί τη Λινόρ ότι η προγιαγιά της έχει εξαφανιστει μαζί με άλλους 25 ασθενείς. Η ιδιοκτήρια εταιρία (η Στόουνσιφεκο) έχει απαιτήσει το γεγονός να παραμείνει εμπιστευτικό (μαθαίνουμε ότι η Λινόρ είναι κόρη του ιδιοκτήτη της εταιρίας). Η προγιαγιά απολάμβανε ιδιαίτερο κύρος στον οίκο και ασκούσε επιρροή στους άλλους ασθενείς - ήταν ο καπετάν Φασαρίας του γηροκομείουγ πρόσωπο, σελ. 48-54
/ε/ Ο Μπλέμκερ και η Λινορ, ερευνούν το δωμάτιο της προγιαγιάς. Γίνεται η πρωτη αναφορά στον Βιτγκεστάιν - μαθαίνουμε ότι η προγιαγιά είναι οπαδός του και κυκλοφορεί έχοντας πάντα μαζί της τις «Φιλοσοφικές Έρευνες». Μαθαίνουμε και για το πάθος της προγιαγιας με τις αντινομίες
γ πρόσωπο, σελ. 54-61
/στ/ Από το ημερολογιο του Ρικ, ένα όνειρο όπου προσπαθεί να ερεθίσει την κλειτορίδα της βασ. Βικτωρίας.
α πρόσωπο, σελ. 62-62
γ πρόσωπο, σελ. 62-72
4-1972
Απομαγνητοφώνηση συναντησης του κυβερνήτη του Οχάιο όπου αποφασίζεται η κατασκευή της ΘΕΟ (Θρυλική Έρημος Οχάιο). Aνάδοχος/κατασκευάστρια εταιρία η Επιχείριση Σχεδιασμού Βιομηχανικής Ερήμου4-1972
Διάλογος, σελ. 73-76
5-1990
/α/ Ο Ρικ αναλογίζεται πως γνώρισε την Λινόρ (στην αίθουσα αναμονής του Δρ Τζέι), εστιάζοντας στο πρώτο τους ραντεβού. Σελ78, έχει μια καλή περιγραφή της Λινόρ
α πρόσωπο, σελ. 76-93
/β/ Η Λινόρ προσπαθεί να τηλ τον πατέρα της αλλά δεν μπορεί να τον βρεί. Μαθαίνει ότι είναι εκτός χώρας, άγνωστο που ακριβώς/α/ Ο Ρικ αναλογίζεται πως γνώρισε την Λινόρ (στην αίθουσα αναμονής του Δρ Τζέι), εστιάζοντας στο πρώτο τους ραντεβού. Σελ78, έχει μια καλή περιγραφή της Λινόρ
α πρόσωπο, σελ. 76-93
Διάλογος, σελ. 93-96
/γ/ Ο Ρικ συνεχίζει να αναλογίζεται πάνω στη σχέση του με τη Λινόρ, σκέφτεται την πρώην γυναίκα του και δίνει περιγραφές για τον γιο τους Βανς
α πρόσωπο, σελ. 96-105
/δ/ Η Βαλίντα Πίχεν, προϊσταμένη της Λινόρ της κάνει έντονες παρατηρήσεις για τις καθυστερησεις στη δουλειά, έωςότου τηλεφωνεί ο Ρικα πρόσωπο, σελ. 96-105
γ πρόσωπο, σελ. 105-107
6-1990
Διάλογος, σελ. 134-148
/δ/ Ο Ρικ ξυπνάειι την Λινόρ
Διάλογος, σελ. 148-149
γ πρόσωπο, σελ. 158-159
/α/ Γνωρίζουμε τον Νόρμαν Μπομπαρντίνι καθλως παραγγέλνει ένα θηριώδες γεύμα (9 μπριζολες) σοκάροντας τον σερβιτόρο
Διάλογος, σελ. 109-111
Διάλογος, σελ. 109-111
/β/ Ο Ρικ και η Λινόρ γευματίζουν, βλέπουνε τον Μπομπαρτίνι να τρώει τις μπριζόλες του, τον πλησιαζουν, ο Ρικ τον γνωρίζει και τον συστύνει στην Λινόρ. Ο Νόρμαν τους αναπτύσσει τους στόχους να φάει τόσο πολύ ώστε να επεκταθεί ως το άπειρο.
Διάλογος, σελ. 111-122
Διάλογος, σελ. 111-122
7-1990
/α/ Η Λινόρ επιστρέφει στο σπίτι όπου βρίσκει τον παπαγάλο της (Βλάντ ο Παλουκωτής), πολύ πιο ομιλητικό από ότι συνήθως και ιδιαίτερα βρωμόστομο
γ πρόσωπο, σελ. 123-129
γ πρόσωπο, σελ. 123-129
/β/ Η Λινόρ λέει την όλη φάση με την προγιαγιά στη συγκάτοικό της Κάντι Μαντιμπλ
γ πρόσωπο, σελ. 129-134
/γ/ Ο Ρικ λέει στην Λινόρ την ιστορία ενό ζευγαριού που είχε γνωριστεί σε μια συνεδρία ομαδικής ψυχοθεραπείας και υπό την καθοδήγηση του κακόβουλου ψυχολόγου φέρνουν τη ζωή τους και την ψυχολογική τους κατάσταση σε ακραία κατάστασηγ πρόσωπο, σελ. 129-134
Διάλογος, σελ. 134-148
Διάλογος, σελ. 148-149
/ε/ Ο Ρικ ξυπνάει από την Λινόρ που του τηλεφωνεί για να του πεί ότι έχει την περπατούρας μιας κυρίας από αυτές που ακολουθησαν την προγιαγιά (με βάση τα λεγόμενα του Βλάντ)
Διάλογος, σελ. 149-149
Διάλογος, σελ. 149-149
8-1990
/α/ Απομαγνητωφώνηση: Η Λινόρ συζητάει με τον ψυχολόγο της την όλη κατάσταση και τις απόψεις της προγιαγιάς της
Διάλογος, σελ. 150-158
/β/ Απόσπασμα από τη συλλογή διηγημάτων του Ρικ Μονρόου Φιλντμπάιντερ (Διήγημα: «Φωτιά»)/α/ Απομαγνητωφώνηση: Η Λινόρ συζητάει με τον ψυχολόγο της την όλη κατάσταση και τις απόψεις της προγιαγιάς της
Διάλογος, σελ. 150-158
γ πρόσωπο, σελ. 158-159
/γ/ Η Λινόρ είναι στη δουλειά της όπου μαθαίνει ότι το πρόβλημα με τις τηλεφωνικές γραμμές δεν έχει ακόμη λυθεί. Στο Κλίβελαντ φτάνει και η ρωσίδα γυμνάστρια Κόπακ Σπάσοβα
γ πρόσωπο, σελ. 159-165
/δ/ συνέχεια του /β/. Ο Φιλντμπάιντερ βλέπει ένα εξοχικό σπίτι να καίγεται στην απέναντι οχθη της λίμνης Αντιρόντακ όπου έκανε διακοπές με την οικογένειά του γ πρόσωπο, σελ. 159-165
γ πρόσωπο, σελ. 165-165
/ε/ Διάλογος μεταξή Τζόν Μπιντσμαν και ταξιτζή
Διάλογος, σελ. 166-168
/στ/ Ο Ρικ καταγράφει ένα όνειρο. Είναι στο Μεξικό, έχει κάνει κράτηση στο ξενοδοχείο στο οποίο ρεσεψιονίστας είναι ένας πελώριος πόντικας μς τεράστιο τσιγκελωτό μουστάκι
Άρθρο, σελ 189-190
γ πρόσωπο, σελ. 168-169
/ζ/ Η Πατρίς (ΛαΒάς) Μπιντσμαν, η μητέρα της Λινόρ , σε ένα θεραπευτήριο έχει έναν αλλοπρόσαλλο διάλογο με κάπιον που δεν κατανομάζεται – μάλλον κάποιον γιατρόΔιάλογος, σελ. 169-172
/η/ Μερική απομαγνητοφώνηση από συνεδρία στο ιατρείο του δρ. Τζέι. Ο Ρικ με τον Τζέι μιλάνε για μεμβράνες και γαι το άγχος υγιεινής
Διάλογος, σελ. 172-176
/θ/ Η Λινόρ με τον κ Μπλέμκερ σε ένα μπαρ. Μαζί με τον Μπρέμκελ και μια πανέμορφη γυναίκα, μονίμως σιωπηλή, η οποία αποδεικνύεται πλαστική κούκλαγ πρόσωπο, σελ. 176-185
9-1990
/α/ Η Λινόρ επισκέπτεται τον πατέρα της στο γραφείο. Της κάνει κριτική για τη ζωή της, για έλλειψη στόχων και ανευθυνότητα και την ενημερώνει για ένα επενδυτικό σχέδιο με βάση κάποιες ιδέες της προγιαγιάς
β πρόσωπο, σελ. 186-189
/β/ Απόσπασμα απο το περιδικό Εποχή της Διαφήμισης «ΠΑΙΡΝΕΙ ΦΩΤΙΑ Η ΑΓΟΡΑ ΠΑΙΙΚΩΝ ΤΡΟΦΩΝ...... Αντίπαλες εταιρίες η Στόουνσφεκο και η Παιδικά Προϊόντα Γκέρμπερ /ζ/ Η Πατρίς (ΛαΒάς) Μπιντσμαν, η μητέρα της Λινόρ , σε ένα θεραπευτήριο έχει έναν αλλοπρόσαλλο διάλογο με κάπιον που δεν κατανομάζεται – μάλλον κάποιον γιατρόΔιάλογος, σελ. 169-172
/η/ Μερική απομαγνητοφώνηση από συνεδρία στο ιατρείο του δρ. Τζέι. Ο Ρικ με τον Τζέι μιλάνε για μεμβράνες και γαι το άγχος υγιεινής
Διάλογος, σελ. 172-176
/θ/ Η Λινόρ με τον κ Μπλέμκερ σε ένα μπαρ. Μαζί με τον Μπρέμκελ και μια πανέμορφη γυναίκα, μονίμως σιωπηλή, η οποία αποδεικνύεται πλαστική κούκλαγ πρόσωπο, σελ. 176-185
9-1990
/α/ Η Λινόρ επισκέπτεται τον πατέρα της στο γραφείο. Της κάνει κριτική για τη ζωή της, για έλλειψη στόχων και ανευθυνότητα και την ενημερώνει για ένα επενδυτικό σχέδιο με βάση κάποιες ιδέες της προγιαγιάς
β πρόσωπο, σελ. 186-189
Άρθρο, σελ 189-190
/γ/ Ο πατέρας της Λιμόρ αναφερεται στη σχεση προγιαγιας Βιτγτκενστάιν, αναφέρεται η σκούπα, και λεπτομερειες για την έρευνα της Στόουνσιφεκο και της απόδρασης από το γηροκομείο. Ο σύζυγος (μακαρίτης πλεόν) της κυρίας Γινγκστ
α πρόσωπο, σελ. 190-196
/δ/ Πρακτικά από το γάμο της Πατρίς (ΛαΒάς) Μπιντσμαν με τον Στόουνσιφερ Μπιντσμαν ΙΙΙα πρόσωπο, σελ. 190-196
Διάλογος, σελ. 196-199
/ε/ Συνεχίζεται η συνομιλία του Λινόρ με τον πατέρα της, Της λέει και ο μεγαλύτερος αδεφρός της έχει επίσης εξαφανιστεί, της προτείνει να επισκεφτεί τον μικρό αδερφό της, Στοουνσίφερ «ΛαΒάς» Μπίντσμαν (Αντίχριστος),και να μάθει αν είχε επαφή με κάποιο απο τα μέλη της οικογένειας που έχει εξαφανιστεί
α πρόσωπο, σελ. 199-201
α πρόσωπο, σελ. 199-201
/στ/ Διάφορες ιδέες για τη συλλογή διηγημάτων Μονρόου Φιλντμπϊντερ (27 Αυγούστου)
γ πρόσωπο, σελ. 201-202
10-1990γ πρόσωπο, σελ. 201-202
/α/ Η Λινόρ επισκέφτεται την αδερφή της Κλαρίς, γνωρίζουμε την οικογένεια Σπάνιαρντ (μια οικογένεια που παίρνει στα σοβαρά την ψυχαγωγία κατα οίκον, κατά δήλωση του συζύγου Αλβιν),-τον άνδρα της Άλβιν , τα παιδιά τους Στόουνι και Σπάτουλα ενώ την προσοχή των ηρώων τραβάει η συνετευξη μιας ρωσίδας γυμνάστριας και του πατέρα της στην τηλεόραση
γ πρόσωπο, σελ. 203-208
/β/3 Σεπτεμβρίου -σελίδες από το κείμενο που γράφει ο Ρικ για τον Μονρόου Φίλντμπαϊντερ. Αναφορά στον γιο του Βανς και σε ένα τρελό όνειρο με πολλαπλασιαμό ούρων
γ πρόσωπο, σελ. 208-209
γ πρόσωπο, σελ. 208-209
/γ/ Η ρωσίδα γυμνάστρια εκτελεί για το τηλεοτπικό κοινό το απίσετυτο επίτευγμα της στους ασύμμετρους ζυγούς που της έδωσε το ολυμπιακό μετάλλιο και η οικογένεια κάνει μια θεραπευτική θεατρικη παράσταση μπροστά σε τεχνητό κοινό - σε μια τηλεόραση που παίζει έναν ψηφιακό δίσκο με κοινό
γ πρόσωπο, σελ. 210-214
/δ/ Ο Ρικ δέχεται πρόταση απο την Στόουνσίφεκο να αναλάβει την έκδοση διαφημηστικών πακέτων σχετικά με το νέο της επαναστατικό προϊόν
γ πρόσωπο, σελ. 214-215
/ε/ Η θεραπευτική παράσταση της οικογένειας συνεχίζεται Σπάνιαρντ/δ/ Ο Ρικ δέχεται πρόταση απο την Στόουνσίφεκο να αναλάβει την έκδοση διαφημηστικών πακέτων σχετικά με το νέο της επαναστατικό προϊόν
γ πρόσωπο, σελ. 214-215
γ πρόσωπο, σελ. 215-217
/στ/ Κείμενο του Ρικ όπου αποκαλύπτει όσα γνωρίζει για την οικογένεια Αλβιν και Κλαρίς Σπάνιαρντ
α πρόσωπο, σελ. 217-218
/ζ/ Η παράσταση ολοκληρωνεται
γ πρόσωπο, σελ. 218-220
/η/ Η σπιτονοικοκυρά της Λινόρ μπαινει στο διαμέρισμα και ακούει τον παπαγάλο να μιλάει. Το θεωρεί θαύμα.
Διάλογος, σελ. 220-222
11-1990
/α/ Ένας άνδρας λέειι στη γυναίκα του ότι δεν του αρεσει πλεόν να κάνουν έρωτα και ότι χρειάζεται να απομακρυνθεί για λίγο καιρό. Ο άνδρας αυτόν είναι ο Λανγκ και η γυναίκα είναι η Μίντι Μέταλμαν
Διάλογος, σελ. 223-227
/β/ Ένα αεριωθούμενο ετοιμάζεται για απογείωση
γ πρόσωπο, σελ. 227-227
/γ/ Ο Ρικ και η Λινόρ στο αεροπλάνο, ο Ρικ αγχωμένος από το πρόβλημα με τα αυτιά του λέει στη Λινόρ την ιστορία ενός άνδρα που είχε τόσο ισχυρά ένστικτα και ορμές που δεν μπορούσε να ελέγξει και την έπεφτε σε όποια γυναίκα ήταν κατά το ήμισυ ή κατά το 1/4 ποθητή
Διάλογος, σελ. 228-249
/δ/ Ο αδερφός της Λινόρ, Τζον, σε ένα ιατρικό κέντρο, σε παραλήρημα πιστεύει ότι συμμετέχει σε ένα τηλεοπτικό παιχνίδιΙατρική αναφορά, σελ 249-252
/ε/ Ο Ρικ και η Λινόρ κατευθύνονται με ταξί προς το κολέγιο Αμχερστ όπου είναι ο μικρός αδερφός της Λινόρ, ΛαΒάς. Μόλις φτάνουνε στους κοιτώνες ο Ρικ αφήνει μόνη της τη Λινόρ λέγοντας ότι θέλει να κάνει μια βόλτα "να περιπλανηθεί στα ρημαγμένα βράχια της μνήμης"-ήταν φοιτητής στο Άμχερστ πριν 20 χρόνια
γ πρόσωπο, σελ. 337-339
/γ/ Στο διαμέερισμα της Λινόρ έχουν στηθεί οι κάμερες της ΘΕΣ . Ο Αιδεσιμώτατος Χαρτ Λι Σάικς θεωρεί τον παπαγάλο μέσο με το οποίο μιλάει ο Θεός και θέλει να παρουσιάσει την εκπομπή του με τον Βλαντ - το κεντρικό ζητούμενο απο τον Βλαντ είναι να πει "Ολες οι συνδρομές (στην ΘΕΣ) εκπίπτουν από τον φόρο
γ πρόσωπο, σελ. 340-348
Διάλογος, σελ. 252-258
/στ/ Ο Ρικ στο δωμάτιο του ξενοδοχείο γράφει στο ημερολόγιο του για τα συναισθήμτα του μετά από 20 χρόνια μακριά από το κολέγιο. Το Αμχερστ υπήρξε για αυτόν "κατι που καταβρόχθισε το συγκηνισιακό μου μέσο, κάτι που άνοιξε ψυχικά φαράγγια, κάτι που κοπάνησε το εκκρεμές της διάθεσης με τη ρακέτα του ασυγκρατητου". Τραυματικές εμπειρίες, με κεντρικό επεισόδιο αυτό στο πάρτυ της 2/3/1968 όπου το φλέρτ με μια κοπέλα κατέληξε στο να ξεράσει στο πρόσωπό της
α πρόσωπο, σελ. 258-267
/ζ/ Γνωρίζουμε τον Στόουνσίφερ ΛαΒας Μπιντσμαν, τον μικρότερο αδερφό της Λινόρ. Εμοιαζε σατανικος και μάλλον γι αυτό τον φωνάζουν και Αντίχριστο. Οι φίλοι του Κάψας, Γάτας και Ανάσας. Ο παρεχειακαδημαϊκή βοήθεια σε συμφοιτητές του με αντάλλαγμα ναρκωτικά. Οι νεαροί φτιαγμένοι βλέπουν τηλεόραση.
γ πρόσωπο, σελ. 267-279
/η/ Ο Ρικ στο μπαρ Πατούρα. Είναι γκέι μπαρ πλέον. Μέσα εκεί ο Ρικ γνωρίζει τον Αντριου Σίλαντερ Λάνγκ (ο οποίος δεν είναι άλλος από τον Γουάν Ντανγ Λάνγκ του κεφ 1) , τον μόνο μη ομοφτλόφυλο εκεί μέσα, παλιό φοιτητή (τάξη 1983-ο Ρικ είναι της τάξης 1969 κι οι 2 ήταν μέλη της Αδελφότητας ΩΨΧ). Ο Αντριου αποδεικνύεται άνδρας της Μιντι Μεταλμαν και γιος του ιδιοκτητη της Επιχείρισης Σχεδιασμού Βιομηχανικής Ερήμου, την εταρία που κατασκεύσε την ΘΕΟ βλ κεφ 4-1972 - Ο Ρικ τα γράφει αυτά ενώ δίπλα του κοιμάται η Λινόρ
α πρόσωπο, σελ. 280-296
/θ/ Η Λινόρ και ο Αντίχριστός περπατούν και συζητούν για τα γεγονότα. Ο ΛαΒάς είχε βοηθήσει την προγιαγιά και τους συνεργάτες της σε ένα μαθηματικό πρόβλημα. Εχει επίσης μαζί του ένα σχεδιο της με έναν άντρα που ανηφορίζει μια πλαγιά (η Λινόρ βγάζει το σχέδιο με τον μπαρμπέρη και προσπαθούν να ερμηνεύσουν τα δυο σχεδια μαζί. Λέει ο Αντιχριστος: "Προφανώς σημαίνουν ό,τι θέλεις να σημαίνουν. Εξαρτάται από το για τί πράγμα θέλεις να τις χρησιμοποιήσεις. Το κεφάλαιο κλείνει με τους Λινό, Αντίχριστο να συναντιούνται με Ρικ και Αντριου
Διάλογος, σελ. 296-317
2ο Μέρος
Κεφάλαια
12-1990
/α/ Ο Ρικ και ο Άντριου συζητάνε εν πτήσει, η Λινόρ κοιμάται. Ο Αντριου έχει γνωρίσει τον Αντίχριστο, δεν έχει καταλάβει για το πόδι του και ο Ρικ του λέει την ιστορία. Μαθαίνουμε για τις συνθήκες που μεγάλωναν τα παιδιά, αποκλεισμένα από τον κόσμο και τη μητέρα ους και υποβαλλόμενα σε συνεχή τεστ ώστε να διαφανεί ο ικανότερος που θα αναλάβει και την Εταιρία. Ο Ρικ λέχει προσλάβει τον Αντριου στην Φ&Β και εξομολογείται την παθολογική του ζήλεια, ζητάει απόο τον Αντριου να του δώσει το λόγο του ότι δε θα τρεξει τίποτε με αυτόν και τη Λινόρ
Διάλογος, σελ. 321-337
/β/ Ο Λανγκ και η Λινόρ, στο σπίτι της Λινόρ, η Κάντι της λέει ότι ο Βλάντ βγαίνει στη τηλεόραση - τα κανόνισε η σπιτονοικοκυρά κα Τίσσοου, θα βγέι στην TV των ΘΕΣ (ΘΕΟΥ ΕΣΜΕΝ ΣΥΝΕΡΓΟΙ)γ πρόσωπο, σελ. 337-339
/γ/ Στο διαμέερισμα της Λινόρ έχουν στηθεί οι κάμερες της ΘΕΣ . Ο Αιδεσιμώτατος Χαρτ Λι Σάικς θεωρεί τον παπαγάλο μέσο με το οποίο μιλάει ο Θεός και θέλει να παρουσιάσει την εκπομπή του με τον Βλαντ - το κεντρικό ζητούμενο απο τον Βλαντ είναι να πει "Ολες οι συνδρομές (στην ΘΕΣ) εκπίπτουν από τον φόρο
γ πρόσωπο, σελ. 340-348
13-1990
Εξομολογητική συζήτηση μεταξύ Ρικ και Λινόρ. Διαφορετικές απόψεις για την αγάπη. Η Λινόρ ορίζει τη μη-αγάπη (σελ 358). Νυστάζει και για πρώτη φορά αρνείται να ακούσει μια ιστορία του Ρικ
Διάλογος, σελ. 348-361
14-1990
/α/ Ο Πίτερ Άμποτ διορθώνει τις τηλεφ. Γραμμές στο κτίριο Μπομπαρτίνι, η Λινόρ με την Κάντι συζητούν και η Κάντι (που έχει κοιμηθεί με τον Λανγκ) λέει στην Λινόρ ότι ο Λανγκ την θέλει παθιασμένα
γ πρόσωπο, σελ. 362-370
/β/ Ο Ρικ κι ο Λανγκ συζητούν το σχεδιο "Κέρκυρα" και για το άγαλμα του Μωυσή Κλίβελαντ (ιδρυρή του Κλίβελαντ)
Διάλογος, σελ. 370-370
/γ/ Ο Ρικ γράφει στο ημερολόγιο του (8 Σεπτεμβρίου) απευθυνόμενος στο γιο του, για το δέρμα ενός μωρού μετά από μπάνιο στην πισίνα, για τον Όμπσταντ και τον Λανγκ
γ πρόσωπο, σελ. 370-373
/δ/ Ο Ομπστνατ και ο Λανγκ συζητάνε στο μπαρ για τον πόθο τους για τη Λινόρ, σχολιάζοντας και διάφορες γκόμενες με μεγάλα βυζιά
Διάλογος, σελ. 373-378
/ε/ Συζήτηση Ρικ με Λινόρ, της προτεινει να γίνει αναγνώστρια στον εκδοτικό οίκο
Διάλογος, σελ. 378-383
/στ/ Ο Δρ Τζέι παίρνει οδηγίες από την κα Γινγκστ. Μαθαίνουμε ότι πίσω από τις συνεδρίες του Δρ Τζέι με Λινόρ και Ρικ είναι η ομάδα της προγιαγιάς Λινόρ (βρισκόμεστε μάλλον σε ένα υπόγειο, τούνελ είναι χαμηλά πρέπει να σκύβουν)
Διάλογος, σελ. 383-385
15-1990Διήγημα που διαβάζει η Λινόρ ως αναγνώστρια του Φ&Β. Το διήγημα («Αγάπη») νείναι του Ρικ όπως καταλαβαίνουμε από τον πρωταγωνιστή Μονρόου Φίλντμπαϊντερ. Στην ιστορία ο Φίλντμπαϊντερ λέει στους Σλότνικ ότι ο γείτονάς τους Κόστιγκαν είχε εμμονές με τον γιο τους Στιβ.
γ πρόσωπο, σελ. 386-399
16-1990/α/ Απόσπασμα από τι ημερολόγιο του Ρικ. Όνειρο του Ρικ, όπου ο Λανγκ ερωτοτροπει με την Λινόρ
γ πρόσωπο, σελ. 400-402
Διάλογος, σελ. 402-411
/γ/ Ρικ και Λινόρ συζητούν για τα κείμενα που διάβασε η Λινόρ. Δεν της άρεσε καθόλου η Αγάπη,ο Ρικ αναστατώνεται
Διάλογος, σελ. 411-416
/δ/ Η γυναίκα του Λανγκ (Μίντι Μέταλμαν) τηλεφωνεί στη Φ&ΡΔιάλογος, σελ. 411-416
γ πρόσωπο, σελ. 417-418
/ε/ Απομαγνητοφώνηση συνεδρίας μεταξύ Δρ Τζέι και Ρικ. Ο Δρ βγάζει από τα ρούχα τον τον Ρικ με την ανάλυσή του
Διάλογος, σελ. 418-429
/στ/ Απόσμασμα ημερολογίου Ρικ (9 Σεπτεμβρίου) - Απόσπασμα από τη συλλογή Φίλντμπαϊντερ. Ο Ρικ βάζει στην ιστορία τον Δρ Τζέι και ο Ρικ ξεσπάει κατά του ψυχολόγου μέσα από την περσόνα Φίλντμπαϊντερ
γ πρόσωπο, σελ. 429-434
/ζ/ Διάλογος Ρικ και Λινόρ. Η Λινόρ ζητάει συγνώμη για την αυστηρότητα που έδειξε με το διήγημα «Αγάπη»Διάλογος, σελ. 434-436
/η/ Η Μίντι Μέταλμαν εμφανίζεται στο κτίριο Μπομπαρντίνι. Βρίσκει την Κάντι, συστήνονται εμφανίζονται ο Ρικ με τη Λινόρ
Διάλογος, σελ. 436-444
17-1990
/α/ Απόσπασμα από το ημερολόγιο του Ρικ (10 Σεπτεμβρίου). Ο Λανγκ πονάει την Λινόρ – κάνουν έρωτα. Ο Ρικ συμπυκνώνει ένα από μυστήρια της ρευστομηχανικής της τουαλέτας, τον ανεπαίσθητο αλλά συνεχή παλμό του νερού, «επηρεασμένο από το βραδυκίνητο ρούφηγμα και πλατάγισμα των υποχθόνιων ρευμάτων που είναι αδιανόητα για οποιονδήποτε άλλον εκτός από τον πιο αφοσιωμένο πρωινό προσκυνητή»
β πρόσωπο, σελ. 445-445
/β/ Η Λινόρ διαβάζει παιδικές ιστορίες στην Κόνκαρνανταϊν (είχε πάθει άνοια από τα 50 της), μαθάινουμε την ιστορία της οικογένειάς της. Εμφανίζεται ο Όμπστατ
γ πρόσωπο, σελ. 445-457
/γ/ Απόσπασμα από το ημερολόγιο του Ρικ (10 Σεπτεμβρίου). Ο Ρικ αναλύει λεπτομερώς την Μίντι (1. κνήμες, 2. κορμοσταιά, 3. άρωμα, 4. ήχοι)
α πρόσωπο, σελ. 457-465
/δ/ Η Μίντι και η Κάντι τρώνε και συζητάνε σε ένα εσιατόριο, η Μίντι έπιασε δουλειά (προσωρινή) στην Φ&Β.
Διάλογος, σελ. 465-471
/ε/ Ο Λανγκ και η Λινόρ περιμένουν στην ουρά για εισητήριο σε παράσταση της γυμνάστριας Κόπεκ Σπάσοβα
Διάλογος, σελ. 471-476
/στ/ Ο Ρικ και η Μίντι τρώνε και συζητάνε για τη δουλαιά της στην Φ&Β
Διάλογος, σελ. 476-480
/ζ/ Ο Λανγκ και η Λινόρ επιστρέφουν σπίτι (ο Λάνγκ μένει για λίγο στο διαμέρισμα μιας άλλης κοπέλας (της Μίστι Σβαρτς), στην ίδια πολυκατοικία με τη Λινόρ). Ο Λανγκ προσπαθεί να πλησιάσει τη Λινόρ. Το υποκεφ κλείνει με τους δυο να είναι μάλλον ξαπλωμένοι/αγκαλιασμένοι.
α πρόσωπο, σελ. 480-467
/η/ Ο Ρικ και η Μίντι συζητούν το πρόβλημα του Ρικ – η Μίντι ρίχνει ξυλιές στον Ρικ
Διάλογος, σελ. 497-500
/θ/ Ο Λανγκ και η Λινόρ είναι ακόμη μαζί, ο Λάνγκ της λέει μια αυγκινητική ιστορία για τη γιαγιά του
α πρόσωπο, σελ. 500-510
18-1990
/α/ Η Πατρίς λέει στο νοσοκόμο της το ανέκδοτο με τον μάγειρα και τις σκατούλες
Διάλογος, σελ. 511-512
/β/ 11 Σεπτεμβρίου, ιστορία Φίλντμπαϊντερ, ο Φίλντμπαϊντερ και η Εβελιν Σλότνικ γλυτώνουν από ένα σπίτι που καίγεται
γ πρόσωπο, σελ. 515-513
/γ/ Ο Λανγκ και ο Όμπστατ παρακολουθούν από μια βάρκα τον Ρικ και τη Λινόρ καθώς αυτοί παιδιαρίζουν στις όχθες της λίμνης της Μεγάλης Ερήμου του Οχάιο.
γ πρόσωπο, σελ. 514-515
/δ/ Ο Ρικ επιμένει να πεί την ιστορία του θεωρητικού οδοντίατρου, η Λινόρ θέλει να μιλήσει
/δ/ Ο Ρικ επιμένει να πεί την ιστορία του θεωρητικού οδοντίατρου, η Λινόρ θέλει να μιλήσει
Διάλογος, σελ. 515-528
/ε/ Ο Λανγκ και ο Όμπστατ απογοητευμένοι μέσα στην βάρκα
γ πρόσωπο, σελ. 529-530
/στ/ 11 Σεπτεμβρίου, ιστορία Φίλντμπαϊντερ, ο Φίλντμπαϊντερ δέχεται επίθεση και απειλές από τον σύζυγο της Έβελιν Σλότνικ λόγω της χυδαίας του συμπεριφοράς
γ πρόσωπο, σελ. 530-532
/ζ/ Ο Τζον Μπιντσμαν βγαίνει από το νοσοκομείιο
Διάλογος, σελ. 532-533
/η/ Ο Ρικ επιμένει με την ιστορία του θεωρητικού οδοντιάτρου. Ο Λανγκ και ο Όπμστατ πλησιάζουν στην όχθη και ο Ρικ φοράει χειροπέδες στη Λινόρ. Ο Ρικ καταρρέει.Ο Λάνγκ σπάει την αλυσίδα
Διάλογος, σελ. 533-539
19-1990
Η στιγμή που η Λινόρ έκλαψε μπροστά στον Λανγκ ήταν η πρωτη φορά στη ζωή της που έκλαψε μπροστά σε άλλον. Ο Ρικ είχε κλάψει μπροστά σε πολλούς ανθρωπους
γ πρόσωπο, σελ. 540-540
20-1990Η στιγμή που η Λινόρ έκλαψε μπροστά στον Λανγκ ήταν η πρωτη φορά στη ζωή της που έκλαψε μπροστά σε άλλον. Ο Ρικ είχε κλάψει μπροστά σε πολλούς ανθρωπους
γ πρόσωπο, σελ. 540-540
Όλοι σχεδόν οι ήρωες συγκεντρώνονται στο μέγαρο Μπομπαρντίνι. Ο Πίτερ Άμποτ εξηγεί γιατί υπήρχε πρόβλημα με τις τηλεφ. γραμμές
γ πρόσωπο, σελ. 541-547
21-1990
/α/ Αποσπασματική απομαγνητοφώνηση της τηλεοπτικής εκπομπής των ΘΕΣ (ΘΕΟΥ ΕΣΜΕΝ ΣΥΝΕΡΓΟΙ). Ο παπαγάλος (ως Ουγολίνος ο Μεγαλοπρεπής, πλέον) παρουσιάζει την εκπομπή μαζί με τον αιδεσιμότατο Χαρτ Λι Σάικς
Διάλογος, σελ. 558-563
/β/ Ο Ρικ και η Μίντι συζητούν στην κρεβατοκάμαρη. Ο Ρικ οδεύει προς την τρέλα
γ πρόσωπο, σελ. 563-565
/γ/ Ουγολίνος ο Μεγαλοπρεπής μαζί με τον αιδεσιμότατο Σάικς.Η χορωδία του ΘΕΣ τραγουδάει «Τα στοιχήματα απόψε..»
Διάλογος, σελ. 565-568
/δ/ Η Μίντι ξεντύνεται μπροστά στον Ρικ, τον πλησιάζει, τον αγγίζει και ο Ρικ της λέει να του έχει εμπιστοσύνη
Διάλογος, σελ. 568-568
ΤΕΛΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου